• banner
  • banner
  • banner

Veiculi elettrichi di l'energia nova trè parti principali cumprese: batteria di putenza, mutore è sistema di cuntrollu di u mutore.Oghje, parlemu di u controller di u mutore.

In termini di definizione, secondu GB / T18488.1-2015《 Sistemi di mutore per i veiculi elettrici Parte 1: cundizioni tecniche》, controller di u mutore: un dispositivu per cuntrullà a trasmissione d'energia trà l'alimentazione è u mutore di u mutore, chì hè cumpostu di signale di cuntrollu. circuitu d'interfaccia, circuitu di cuntrollu di u mutore di cunduce è circuitu di guida.

Funzionalmente, u novu controller di l'energia elettrica di a vittura cunverte a DC di a bateria di energia di u novu veiculu elettricu di energia in l'AC di u mutore di guida, è cumunicà cù u controller di u veiculu attraversu u sistema di cumunicazione per cuntrullà a velocità è a putenza necessaria da u veiculu.

asdasd (1)

Da l'esternu à l'internu, u primu passu: da l'esternu, u cuntrollu di u mutore hè una scatula d'aluminiu, un connettore di bassa tensione, un connettore di bus d'alta tensione cumpostu di dui buchi, un connettore trifase cunnessu à u mutore cumpostu. di trè buchi (multipli in un cunnessu senza cunnessu trifase), una o più valve di ventu è duie entrata è uscita d'acqua.In generale, ci sò dui platti di copertura nantu à a scatula d'aluminiu, cumprese una grande placa di copertura è una placca di cablaggio.A grande piastra di copertura pò apre completamente u controller.A piastra di copertura di cablaggio hè aduprata quandu cunnessu u connettore di bus di cuntrollu è u cunnessu trifase.

asdasd (2)

Outlook di u sistema di cuntrollu di vittura elettrica

Da l'internu, l'apertura di a copertina di u controller hè a parte strutturale interna è i cumpunenti elettronichi di tuttu u controller di u mutore.Per certi cuntrolli, quandu apre u coperchiu, l'interruttore di prutezzione di l'apertura di a tappa serà piazzatu à u coperchio di cablaggio secondu i bisogni di i clienti.

asdasd (3)

Sistema di cuntrollu di vittura elettricaInternu Struttura


Tempu di Postu: Feb-23-2022