• banner
  • banner
  • banner

Per mezu di u cultivo di tutta a catena industriale di i veiculi elettrici annantu à l'anni, tutti i ligami sò maturati gradualmente.I prudutti di i veiculi d'energia ricchi è diversificati cuntinueghjanu à risponde à a dumanda di u mercatu, è l'ambiente d'usu hè gradualmente ottimizatu è migliuratu.I veiculi elettrichi sò più è più ricunnisciuti da i cunsumatori. Allora chì sò i vantaghji è i disadvantages di i veiculi elettrici puri ?

Raysince Ultimu mudelluvittura elettrica à alta velocitàcù una vitezza di 100 km à l'ora.

1 

di vitture elettriche.Ancu s'è a forza hè stata ridutta, ponu ancu ottene qualchì beneficiu.Per esempiu, in quantu à i tassi è i tariffi, a riduzione o l'esenzione hè un grande sustegnu per u populu.
I veiculi elettrici sò guidati da batterie è mutori di putenza.Quandu travaglianu, ùn pruvucanu micca u gasu di scarti è a contaminazione di u gasu.Si pò dì chì hè quasi "poluzione zero"
I veiculi elettrici à pocu rumore ùn facenu micca rumore cum'è i veiculi di trasmissione, è u rumore causatu da elli hè quasi insignificante.
Disvantagesdi vittura elettrica

Perchè pocu persone utilizanu vittura elettrica, u costu di a riparazione di u veiculu elettricu serà relativamente altu.Quandu ci hè un prublema, deve esse mantenutu immediatamente.

Cortu intervallu di viaghju: a maiò parte di e vitture elettriche di energia nova anu una autonomia di circa 150-200 km.In più di u clima, e cundizioni di a strada, e batterie è altri fattori, a gamma attuale hè di circa 150-180 km.Avete bisognu di pianificà a vostra strada prima di caccià, o duvete cuntrollà a capacità di a bateria è carica a vittura elettrica in tempu.Questu pò esse fastidiosu per certi pruprietarii di vitture elettriche
2
In ogni casu, a Cinae vitture elettriche sò una tendenza.Hè cresce chì a tecnulugia di u veiculu elettricu serà più maturu è stabile in un futuru vicinu.


Tempu di Postu: Dec-27-2021