U 27 d'ottobre, 10 vitture di pattuglia elettrica di Raysince anu sbulicatu cù successu a dogana è sò state trasportate da i camionisti chinesi à i clienti in Kazakhstan dopu avè finitu a prevenzione epidemica è diverse ispezioni à a fruntiera cinese. Rivedemu u prucessu di sta transazzione inseme.
In Aostu, a nostra cumpagnia hà ricevutu una dumanda da u Kazakistan. U cliente hà dichjaratu chì in Kazakistan, un parcu di novu sviluppatu hè per esse messu nantu à u mercatu, è 10 veiculi di patrulla di sicurità per l'usu in u parcu sò attualmente in offerta. Perchè hè un parcu apertu à u publicu, a qualità di a vittura di patrulla hè assai impurtante. Cum'è un grande paese di fabricazione, a Cina deve esse cunsiderata cum'è unu di i paesi di destinazione per l'acquistu. In risposta à sta situazione, a nostra sucetà hà risoltu rapidamente l'infurmazioni pertinenti di a vittura di pattuglia è hà cuntattatu a cumpagnia di trasportu per furnisce diverse soluzioni di trasportu è l'hà sottumessu à u cliente. Dopu avè aspittatu per un mesi o più, u cliente hè ghjuntu à a nutizia chì era cunfirmatu chì tutti i 10 vitture di patrulla sò stati urdinati da a nostra cumpagnia è trasportati da camion.
Dopu chì tutti l'accessori è l'infurmazioni anu opinioni unificate, u cuntrattu hè firmatu ufficialmente. Avemu subitu urganizatu a fabbrica per a produzzione. A nostra sucetà produce in stretta cunfurmità cù i standard di qualità tecnicu naziunale. In circa 15 ghjorni, tutti i testi di produzzione sò stati cumpletati è tutti i veiculi sò stati qualificati. U sicondu ghjornu dopu chì u cliente hà pagatu u pagamentu finali, 10 vitture di patrulla sò stati disposti per esse trasportati in Kazakhstan.
Comu tutti sapemu, a situazione epidemica mundiale attuale ùn pò esse ignorata. Fà un bonu travagliu in a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie hè a rispunsabilità è l'obbligazione di ognunu di noi in Cina. Dopu chì tutti i veiculi è u persunale sò stati disinfettati, i veiculi parteranu ufficialmente. Dopu ghjuntu è attraversà a fruntiera, u nostru persunale di difesa naziunale hà verificatu di novu i veiculi è u persunale. Perchè tuttu u nostru travagliu hè statu fattu bè, hè passatu bè. Allora ci hè una ispezione di sdoganamentu regulare, ùn ci hè micca suspense, tuttu hè qualificatu. Facemu solu prudutti qualificati. Dopu aspittendu chì tutte l'ispezioni sò finite, u camioneru in u nostru paese hà partitu per u Kazakistan.
Spergu chì tuttu u persunale hè bè è ghjuntu bè. Rendi tributu à tutte e persone chì travaglianu in a prevenzione di l'epidemie, avete travagliatu duru. Spergu chì u nostru paese sarà megliu è megliu, cusì chì u nostru affari sarà megliu è megliu. Raysince hà da cuntinuà à navigà cù u cuncettu di piglià tuttu per i clienti !
Tempu di Postu: Nov-09-2021